Vores kunder siger

Kunden i centrum

4.4 på Google anmeldelser!

Hos Rasmussen & Sønner Aps i Lystrup sørger vi altid for, at du får en god oplevelse, en god og positiv dialog, en stor tryghed, de bedste kvalitetsbiler og den bedste service. Vi sætter en ære i at drive en forretning hvor kundetilfredsheden altid er helt i top.

Men tag ikke bare vores ord for det, men læs i stedet for de mange gode anmeldelser som vi har på Google!

  • Super Service

    Peter Sandgaard Avatar Peter Sandgaard
    22. december 2021

    Det her er verdens bedste værksted. Jeg har aldrig været så tryg ved at levere min bil på et værksted og vide at der ikke bliver lavet noget der ikke er nødvendigt.

    Thomas Aas Christensen Avatar Thomas Aas Christensen
    22. december 2021

    Det er altid en god oplevelse for min Volvo V70, at besøge dette autoværksted, flinke mennesker, ja næsten familiært, og alt er ok efter hvert service besøg.

    Alvin Schou Avatar Alvin Schou
    22. december 2018
  • Det var en positiv oplevelse 😃 god kundeservice, kan anbefales 😜

    Bent Lynggaard Avatar Bent Lynggaard
    22. december 2021

    Altid tid til en snak og rigtig god service 😊

    Jakob Tveen Avatar Jakob Tveen
    22. december 2020

    God behandling, hurtig levring af både bil og dæk.👍

    John Hagen Avatar John Hagen
    22. december 2021
  • Very good

    Marianne Bry Avatar Marianne Bry
    22. december 2019

    Jeg har været kunde i mange år. Har altid været tilfreds, altid dygtig og venlig betjening, der er altid en løsning. Min Volvo, skal kun laves af Rasmussen og Sønner. Kurt Gaihede Pedersen

    Kurt Gaihede pedersen Avatar Kurt Gaihede pedersen
    22. december 2021

    Fin service

    Henrik Kildsgård Jensen Avatar Henrik Kildsgård Jensen
    22. november 2022
  • Sehr professionell Volvo fachleute hat alles fehler gefunden was im deutsland falsch gemacht werde und sehr Preis gunstig das auto laufen wie neue Super team beim poul rasmussen ein sehr glücklich kunden

    Flemming Schartau Avatar Flemming Schartau
    22. december 2020

    Altid flink og behagelig atmosfære. Man føler sig velkommen. Dygtige mekanikere, der kan deres kram.

    Rene Krautz Avatar Rene Krautz
    22. december 2020

    Super service

    Lars Blak Avatar Lars Blak
    22. december 2021